Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Åsa Billefält - 17 januari 2016 19:29

Söndag och kväll; ytterligare en helg till ända. Det har varit ganska kylslaget med drygt -20. Det har gått åt lite ved... Eros har varit ute korta stunder och han hade väldigt bråttom in. Athena har inte varit i närheten av ytterdörren. Midna tycker om det här vädret samtidigt som hon trivs i soffan, snön har spännande dofter. Hon kör ned nosen och halva ansiktet så hon ser ut som ett snömonster. När hon inte tar på sig sitt sötaste jag och tigger godis för att hon är duktig... Min lilla smörkola ;-)!
I dag har julsakerna åkt ned och julgardinerna är utbytta. Jag har plockat lite under veckan men axlar och rygg kändes inte så fräscha efter fönstertvätt och byte av gardiner i stora köksfönstret. Men nu så! Det är bara dotterns rum kvar men det är hennes jobb; vi kan hjälpa henne med gardinerna.
Jaha... en vecka tills nästa helg. Nu ska jag stoppa in lite tvätt i maskinen.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards