Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Åsa Billefält - 2 februari 2017 12:18

Förmiddagens promenad var skön; frisk, vårlik luft och småfåglarnas kvitter i träd och buskar. Det var bara solen som fattades.
Midna var jätteduktig! Det är en ren fröjd att gå med henne. På hemvägen får hon beroöm och belöning. Belöningarna är godsaker med tuggmotstånd.
Jag hade tänkt elda i vedspisen då jag kom hem men det glömde jag. Nu är det ingen idé. Bättre att tända i kaminen senare i eftermiddag.
Får se om jag går lika långt på eftermiddagspromenaden. På förmiddagen gick vi 2,2 km.

Av Åsa Billefält - 2 februari 2017 06:56

Det var ju rätt najs att få lägga sig en stund... men den timmen gick lite för fort.
I kväll ska maken ut på galej med jobbet och sover kvar. Men i morgon har han tagit ledigt. Då ska vi handla och förbereda inför lördagens fest. Listan har påbörjats och så även att göra-listan.
Vad står på dagens schema då? Promenad, baka kaka, börja städa, tvätta. Jag får roa mig på egen hand under dagen.
Någon minusgrad ute och lite småkyligt inne. Jag funderar på att tända i vedspisen när jag kommer in efter promenaden.


Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards