Alla inlägg den 23 februari 2017

Av Åsa Billefält - 23 februari 2017 09:59

Jag tänkte börja dagen med en kortis. Kommer ut på vägen; rena isgatan! Det går inte att gå. Jag slirade och Midna slirade. Det blev en längre rastning. Och det får bli flera varv runt både hus och tomt under dagen. Det är ju nackdelen när det slaskar och fryser på! Vädret kunde väl bestämma sig?! Jag ska salta vid infarten så kära maken inte glider när han kommer hem i kväll och jag måste salta vid trappan.
I dag mår jag bra! Det var väl något tillfälligt jag fick natten till igår. Men nu är frun i huset fit for fight! Jag ska ta hand om diskmaskinen, frysa in soppa och ta reda på torr, ren tvätt för att sätta på någon maskin. Ett varv med snabeldraken skadar nog inte heller! Det går för runt.
Jag hoppas solen värmer så pass att skridskobanan försvinner.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards