Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Åsa Billefält - 18 februari 2017 09:55

Åh så skönt att få sova ända till åtta på morgonen. Och sedan kunna ligga kvar i bingen och gosa med den morgontrötta hunden. Som hon håller på; kråmar sig på rygg för att riktigt tala om att det är gostajm. Hennes morgonpussar är extra "goda".
I dag fixade kära maken frukosten; te och smörgås. Jag åt en knäckemacka med räkost. Nu ska vi strax dricka kaffe.
Vi ska kånka ved under dagen, antar jag. Ja vi ska ta en promenad med Midna också. Hon har just ätit sin frukost och måste vila på maten. Det var lite segt för henne att få i sig maten trots att hon fick en slurk fil på. Men jag lyckades lura henne; jag tog fram rapsoljan och låtsades hälla det över maten. Då slank det ned!
Men vilket vackert vackert! Strålande sol på en molnfri himmel och kylig, krispig luft; så härligt! Ja det ska bli härligt med en promenad sedan. Nu; KAFFE!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards