Alla inlägg den 4 september 2017

Av Åsa Billefält - 4 september 2017 08:39

Det är riktigt höstväder i dag; småblåst och regn. Ganska mysigt att kura i soffan med en kopp kaffe; nummer två i ordningen. Det är ännu för varmt för att elda; annars hade ju en sprakande brasa i kaminen eller vedspisen varit pricken för I:et.
Jag och Midna har gått en morgonkortis, 1,2 kilometer.Hon var jätteduktig! Det var så roligt och spännande att nosa längs med vägkanten, tyckte hon. Nu vilar hon på frukosten, ihoprullad på dörrmattan.
Jag ska fixa lite kontorsjobb i dag. Tråkigt men nödvändigt! Ska bland annat göra en planeringslista inför marknaden i oktober. Diverse bakverk måste ju göras i början av den veckan så det är så nygjort som möjligt. Marmelad, saft och sylt kan jag börja tillverka ganska omgående eftersom hållbarheten är längre på de produkterna.
Göra lite nytta då'ra... så jag kan göra mig förtjänt av en tretår sedan :-D!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards