Alla inlägg den 22 september 2017

Av Åsa Billefält - 22 september 2017 08:31

Då är det fredag! IGEN! Det var ju måndag nyss... Ja veckorna rullar på. Börjar bli tajm att köpa julklappar. Jag brukar börja tidigt i syfte att fördela kostnaderna i stället för att allt kommer på en och samma gång.
Morgonpromenaden har jag redan avklarat! Vi gick åt motsatt håll i dag; maken körde dottern till bussen men fick åka till närmaste samhälle. Det knakade i skogen där älgarna brukar gå. Jag var extra vaksam men jag såg ingenting. Midna visade inga tecken på att det skulle vara något spännande.
Får se om jag går ut och letar svamp om någon timme eller två. Jag har lite jobb som halkat efter. Etiketter. Sådant där tråkigt klipp och klistra. Ja det är väl bara att ta tjuren vid hornen.
Eros hade så bråttom ut att han inte sade god morgon, han flög över gallret och rann ned för trappan där han satte sig och pep. Athena skulle inte hoppa i dag; "mamma" skulle öppna gallret åt den lilla sessan. Ja de är roliga, de små liven. Precis som oss människor har de olika personligheter.
Nu kom en extremt kelig katt. Då kan jag ju inte gå upp och jobba :-D!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards