Alla inlägg den 23 september 2017

Av Åsa Billefält - 23 september 2017 10:39

Grått ute och dunkelt ljus inne. Det är i alla fall inte kallt eller rått.
Känner mig lite piggare efter några dagar med mineral- och vitamintillskott. Jag får brist på framför allt järn eftersom jag inte äter så mycket kött. Kroppen tar upp järn ur animalisk föda bättre än från den vegetariska kosten. Sedan tog ju "fransosen" (förkylningsflunsan dottern tog med sig från Frankrike) musten ur mig för en månad sedan. Så man kan väl säga att jag kännt mig lika grå som vädret ibland.
Maken har åkt för att hjälpa sin pappa med komphandling och apoteksärende. Jag tvättar. Eros tjatar om utgång men jaktlaget är här och då får han stanna inne. Athena har varit på sin revirgnuggarrunda på nederbåningen. Midna vilar på sin filt i soffan. Dottern sitter i sitt rum och pluggar. Ja, vad annars gör man en grå lördag i september?

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards