Alla inlägg den 30 november 2017

Av Åsa Billefält - 30 november 2017 07:47

... om jag tar det försiktigt på grusvägen. I fall du inte vet; den är gropig och på vissa delar är det tvättbrädestuk.
... att du låg så nära att jag blev bländad av strålkastarna i backspeglarna. Det bidrog också till den låga farten.
... för att det springer många djur, klövvilt, i tid och otid. Jag vill inte ha en älg på vindrutan eller en gris som kylarprydnad.
... för att du inte kunde köra om mig på grusvägen.
... och ursäkta att jag gasade på där det går att hålla högre hastighet än på grusvägen. Det var väl därför du satte plattan i mattan vid utfarten och drog i väg på min högra sida? Ja, ursäkta att jag var tvungen att vänta på pärlbandet från vänster! Jag vill inte ha en bil i knät heller.
Om jag hade tvärnitat hade du kört in i skuffen på min bil - så FÖRLÅT att jag inte kör sönder min bil eller riskerar kollision för att du har bråttom!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards