Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Åsa Billefält - 5 augusti 2016 09:14

Klockan ringde 8.15 men gick vi upp? Nopp! Vi slappar fortfarande i bingen i skrivandets stund. Det är ju faktiskt semester och då kan man få vara lite slö! Så skönt att inte behöva stiga opp exakt när klockan ringer! Det är ju snart slut på det; en dryg vecka kvar sedan är sötebrödsdagarna över.
Vi ska väl stiga opp snart; mycket att göra inför morgondagens Skaldjursfest. Jag hade i alla fall tänkt att vi skulle handla det sista nu på förmiddagen, efter frullen och första kaffet. Hade tänkt att dotra eller jag skulle baka något nytt jag har hittat på... Vi måste nog tyvärr sluta slappa och slöa nu. Tajm för dajm; dags att förflytta sin lekamen upp ur slafen, gå ut med hunden, väcka dottern och katterna samt fixa frullen och skriva lista medan vi fikar. Åka in till sta'n, handla det sista och börja förbereda det som måste göras som t ex bålen. Jaha där slank maken opp! Nåväl jag ska väl inte vara sämre!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards