Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av Åsa Billefält - 7 augusti 2016 18:41

Skaldjursfesten igår blev lyckad och feststämningen kom när jag duschat och bytt om. Min syster överraskade med jättegott bröd som hon hade bakat. Tyvärr blev det inga bilder tagna. Inte av mig i alla fall.
I dag har vi plockat ned och undan. Vi har varit på ett shoppingcentra där dottern köpte två par jeans. Sedan var vi och tittade på en bil; maken behöver en pendlarbil. Ja den var intressant; i slutet av veckan betalar vi och hämtar den. Jag tar självklart V70:n :-)!
Jag har pratat med familjen om mina "planer" och de är med på noterna! Nu börjar pappersjobbet med att skriva ned det som är nödvändigt. Som t ex försäljning; hur når jag ut till slutkund. Ja det är mycket att tänka på. Dotra kan nog hjälpa mig med hemsidan.
Nu är vi så mätta efter att ha ätit rester (sill och pajer samt kräftströmming) att magarna står i 180 grader! Nu ska maten smälta tillsammans med något glas vitt. Sedan tänkte jag (försöka) ta hjälp av min <3 make att skissa fram affärsidén.
Vi ska även fira Eros! Han fyller fyra år i dag. Han, Athena och Midna ska få tonfisk och någon räka att festa på.
Jag skördade de första körsbärstomaterna i kväll; så underbart gott med solmogen, egenodlad tomat!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards