Alla inlägg den 8 januari 2017

Av Åsa Billefält - 8 januari 2017 17:36

Då har vi laddat batterierna inför vårens och försommarens utmaningar. Bageriet ska dras i gång så fort som möjligt! Har jag flyt så är jag i gång och levererar till Alla Hjärtans Dag. Gäller bara att komma på något lagom smarrigt. Jag har ju en del recept... bara att välja och vraka.
Ja men då så; då är det väl bara att få tummen ur där solen aldrig lyser och fixa det där förbenade Bank-IDet! Älskade make, du vet ju hur mycket jag <3 dig och värdesätter dig :-D... Dags att ringa supporten. Han är lugnare än mig och lyssnar mycket bättre. Jag stänger av när det inte funkar som jag vill.
Nu ska vi beställa hundmat!

Av Åsa Billefält - 8 januari 2017 14:15

Ja nu är det nära. Bara en dag kvar av Jullovet. Maken börjar resa till jobbet i morgon. Nu är sötebrödsdagarna slut.
I dag har vi varit nyttiga; vi har tagit ett par nappatag med veden. En skottkärra med ved in i huset och två in i vedboden. Kaffe och ostmacka smakade lite extra gott efter vedjobbet. Tyvärr hittade vi inte pulkan; vi hade tänkt dragträna Midna med någon kuts som last. Två flugor i en smäll teoretiskt. Nåja snön ligger förhoppningsvis kvar nästa helg...
Hade tänkt plocka undan julen i dag men jag ska ju ha något att göra i morgon också :-P!

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards