Alla inlägg den 17 januari 2017

Av Åsa Billefält - 17 januari 2017 07:06

Igår var Pärlan2 inne på verkstaden och antispinnfunktionen åtgärdades. Nu kan jag köra bil utan problem! Det är så skönt att slippa oroa sig för att den ska kopplas in. Nu kan jag köra dottern till samhället så kan hon vänta i bilen på bussen i stället för att stå utomhus uppe på stora vägen.
Dagens första balja java; den är ta mej håle bäst!
I dag är det ganska kyligt, 04.45 hade vi minus nio och en dryg timme senare minus åtta. Då kan det vara skönt att slippa stå ute i kylan och vänta på en buss. Temperaturen inne vet jag inte eftersom jag inte kollade den. Men det är någon eller några graders skillnad mellan våningsplanen.
I dag ska kära maken åka till ett av våra grannländer så jag blir gräsänka till torsdag kväll. Jag tror det är dags för den där trisslotten nu så du kan gå i pension, min älskling! Han har jobbat på samma företag sedan 1973. Dags för livskvalitet - det förtjänar han, min <3 make. Men han får väl knega ett par år till...
Vovven ligger på soffan och sover sött. En riktigt morgontrött liten fröken. Jag skulle tro att polarspetsen tycker att det är kyligt; hon har tappat majoriteten av sin päls.

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards