Alla inlägg den 21 januari 2017

Av Åsa Billefält - 21 januari 2017 09:32

Skönt att få sova lite längre på morgonen. Och skönt att ta det lite lugnt; slippa jäkta för att skjutsa dottern till bussen. Jag har just avnjutit dagens första balja java.
Jag antar att vi ska ta ett nappatag med veden. Visserligen har det inte eldats på två dagar men vi behöver bunkra inför kallare tider. Det har varit minusgrader under natten; det är frost på Pärlan2. Och det är hög tid att hitta den saknade jullådan så vi kan stoppa ned bortplockade julsaker och hänga upp de lampor som ska hänga i fönstret.
*gäsp* Lite småseg. Jag är inne i en skrivperiod och vill bara skriva! Även under nattetid jobbar hjärnan på storyn. Sedan får vi se om det blir något av det. Trots bageriplanerna så tänker jag inte sluta skriva; det är ju en av mina hobbies!
Jag hoppas vovven fäller klart snart; jag kan inte dra i gång nu. Hundhår precis överallt! Även på kläder som inte har varit i direktkontakt med henne.
Eros vankar av och an i hopp om att få gå ut. Jägarna är i faggorna och då får inte han gå ut. Han är så nyfiken och tänk om han hoppar in i en bil?! Athena vill inte gå ut. Bara om vi tar fram hennes koppel. Ha ha ha! Athena tror hon är en hund och Midna tror hon är katt! Bara Eros som vet att han är en panter. I miniatyr. Det är roligt med djur. Jag skulle inte vilja vara utan dem. Som jag ser på saken: ett liv utan djur är inget liv.
Jag tror snabeldraken är hungrig!
:-P

Presentation


Billefalts

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggportalen

Gästbok

Katt


Ovido - Quiz & Flashcards